Måndagslistan



IDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT;

*
Jag varit till frisören och nu känner mig som en ny människa.

* Min förkylning verkar ge med sig och jag ser fram emot att komma mig ut och springa.

* Jag på fredag morgon flyger ner till Stockholm för massa skojigheter med fina tjejer,
och såklart Tjejmilen.

* Jag och barnen hade en sån där mysig kväll som jag tänkt mig då vi bara kunde landa efter helgen festligheter.

* Mina barn har världens bästa pappa som de och och jag älskar mer än något annat!



Det här är sjätte gången jag gör Måndagslistan som är en motivationslista för mig själv inför kommande vecka.
Det var på bloggen Jennyn jag hittade måndagslistan och fastnade för den.

Måndagslistan hjälper mig att stanna upp och tänka på vad jag har i mitt liv.

Häng på du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0