Måndagslistan!


IDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT;

*
Jag har så fina kollegor som gjorde det möjligt för mig att gå ner i tid den här veckan och få ihop tillvaron.

* Barnen har så fin farmor, farfar, farbror med familj som ställer upp när det krisar.

* Jag får tända ljus och mysa inne medan det regnar och ruskar ute.

* Jag och min familj haft en sån underbar semester/ sommar/ ledighet tillsammans.

 
Det här är tredje gången jag gör Måndagslistan som är en motivationslista för mig själv inför kommande vecka.
Det var på bloggen Jennyn som jag hittade listan och hängde på,
men pga galenskaper har nu Jennyn tillfälligt lagt ner bloggen.
Så synd!
Men jag fortsätter ett tag till med mina måndagslistor,
som hjälper mig att tänka på vad jag har i mitt liv.
Häng på du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0