Kompetensutveckling!

Lite sådär härligt trött är jag efter övernattning och kompetensutvecklingsdag på Örnvik
med jobbet.
 
Igår fick vi god mat och dryck.
Kloka ord och många skratt.
Massa nya kunskaper om våra kollegor och vårt uppdrag.
 
Flera timmars bad i tunnan,
och en gudomligt god tårta utformad som en badtunna.
 
Lite sådär lagom trött slötittar jag på Gladiatorerna
med ett glas cola brevid mig.
 
Härligt vara hemma igen och varm i kropp och själ
av alla roligheter och tokigheter jag varit med om.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyckte jag såg mig ligga och flyta i chokladen;)
En mycket härlig kväll och intressant dag ...
Stor kram på dig
/ Anna

Svar: I agree och är stolt och glad över att vara del i den gemenskapen och kompetensen.
Marion

2013-03-22 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0