Blickar tillbaka!

Ibland funderar jag på varför jag bloggar.
Det är inte för att jag tycker mig ha ett så otroligt intressant liv jag vill dela med mig av.
Såklart är det ju roligt att se att folk läser och kommenterar på vad jag skriver,
men det är inte det som är moroten.
 
Bloggen hjälper mig att reflektera över mitt liv,
att inte gräva ner mig i problem,
utan se något positivt i det mesta.
 
 
Det är också fasligt roligt att blicka tillbaka och se vad man gjorde förra året samma tid.
På min blogg kan jag se att både jag och barnen var mycket sjuka,
men också att vi gjorde mycket roligt tillsammans.
Och planerade inför Thailandsresan vi åkte på Mars 2012.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sen ger du energi och glada tankar åt mig så man inte grottar ned sig :)
Kram

Svar: Tack Anna, vad gulligt av dig!Kul man kan påverka nån :)
Marion

2013-02-02 @ 09:28:08
Postat av: Jenny

Alla ha sina skäl att blogga och ha sin morot. Det egna drivet är det viktigaste.

2013-02-03 @ 15:01:11
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0