Kvällens 3 Positiva

Dags för ännu en "positiv" lista;

1) Jag har tveklöst världens roligaste två jobb med roligaste kollegorna. Det är en ynnest att varje dag gå till jobbet med ett leende i hjärtat. Och oj vad man får skratta.

2) Ska strax sova och snosa på mina små troll och imorgon när jag vaknar är det fredag och har en helg fylld med roligheter framför mig.

3) Alla smaskande utlåtanden idag vid middagen när jag serverade Thaigryta med lövbiff och ris. De vill tom hoppa över morgondagens pizzamiddag och äta den goda thaigrytan.

Nu somnar jag strax med ett leende på läpparna med allt härligt jag har i livet i mina tankar, Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tokroligt!!! Kul läsa dina inlägg igen:)

2012-10-12 @ 10:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0