Kvällens 3 positiva

Ibland skriver jag Kvällens 3 Positiva för att jag behöver påminna mig om bra saker i livet och ibland för att gallra bland allt det positiva.

Ibland är det busenkelt och ibland är det skitsvårt.

Det kan variera från dag till dag och från period till period.

Just idag har det hänt massa roligheter och då kan det vara bra att få landa i "listan" och verkligen se guldkornen som betydde allra mest.

Här kommer Kvällens 3 Positiva;

1) En trevlig promenad med världens finaste vän.

2) Långfrukost hela familjen tillsammans med massa tända ljus, en stor kopp te och massa gott. Bara mys tillsammans utan stress.

3) Min och lillemans stund på tu man hand. Promenad från Spegelsalen till Kulturens Hus med härliga samtal och tankar och upptäckter tillsammans bara vi två.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv du fina, fina!

2012-10-16 @ 22:20:04
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0