Enjoy the silence

Varje onsdag åker min sambo med barnen och badar efter jobb/ fsk.
Det här betyder att jag varje onsdag kommer hem till en stunds tystnad och rekreation.
Hur mycket jag än älskar mina barn och älskar att höra deras glada skratt, så uppskattar jag så otroligt att bara få vara. Att bara få vara själv.
Det är en stund jag ser fram emot och en stund jag inte brukar boka in annat. Jag tar stunden som den kommer. Ibland känner jag för att vila, läsa, städa, laga mat. Idag känner jag för att surfa runt lite.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tystnaden är skön emellanåt! Är mamman själv aldrig med och badar? =)

2012-05-09 @ 17:22:54
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Inte på onsdagar. De slutar tidigare och åker redan på em. Inom kommunen har vi ju inte lyxen attvkunna ta friskvårdstimme som privata företag. Det har blivit derasbgrej.

2012-05-09 @ 21:32:22
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0