En film om hopp

Sen nyårsafton har jag velat se den här filmen, New Years Eve.
Ikväll när vi var sådär lagom sega passade en lättsam film som denna perfekt. Film, pringles, pepsi Max och mitt hjärta blev en perfekt kombo.

Filmen handlar ju såklart om nyårsafton och alla förväntningar och förberedelser inför denna magiska afton. Handlar om flera olika personer som i slutet vävs samman.

Kom en och annan tår och påminde mig om förväntningarna man har inför ett nytt år. Fick mig att tänka på vad jag hoppades på och såg fram emot och vad som faktiskt hänt de här månaderna.

Har än så länge varit en bra start med mkt nytt som händer, men också mkt sjukdagar. Men framför allt en härlig resa till Thailand och massa tid tillsammans hela familjen.
Men än är det mkt kvar av året och mkt att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, så bra är den filmen!

2012-05-05 @ 23:01:44
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0