Sträckläsarbok

Som Zlatan fast bättre
 
Har lånat "Som Zlatan fast bättre" av Niclas Christoffer.
 
 

Femtonåriga Simons dröm är att en dag bli den bästa fotbollsspelare som världen skådat. Han vill bli som Zlatan, fast bättre. När han får den efterlängtade platsen på fotbollsgymnasiet verkar lyckan först gjord. Men något går fel. Simon blir mer och mer övertygad om att han måste gå ned i vikt innan han kan bli ett proffs. Några kilon blir allt fler och Simons strategi utvecklas snart till en livsfarlig sjukdom.

Med regnet smattrandes mot rutorna och jag uppkrupen i soffan under en filt,
ser jag fram emot en kväll med den här boken som mitt sällskap.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, mitt i prick. En sträckläsarbok är vad det är.

Svar: Den är så bra och längtar redan till ikväll när jag ska fortsätta.Hoppade tom över den boken jag redan börjat på.
Marion

2012-06-30 @ 10:39:34
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0