Ormbergsjoggen 2012

Vilken fantastisk kväll det blev på Ormberget. Sol och glada människor.

2,5 km lång slinga med frågor traskade vi runt och mina duktiga killar hängde på. Bar lilleman emellanåt då benen blev spaghetti. Han hade ju cyklat halvvägs upp först också.

Mkt trevligt familjearrangemang anordnat av Metall och sponsorer. Många fina priser lottades ut under kvällen, gratis korv och Festis, tända eldar och massa barn på plats.

Barnen stupade isäng först vid 21 tiden och förhoppningsvis sover de gott efter denna motionskväll. Inatt får de sova hela natten med mig då min sambo är och jobbar på annan ort till imorgon.

Jag är såååååå trött efter en aktiv dag så jag kommer nog sova som en drottning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0