Semestertider

Jag hade semester förra veckan och jag och barnen hittade på massa roligheter,
men så idag var det dags för jobb två veckor till,
medans barnen och deras pappa får möjlighet att hitta på roligheter.
 
Det kändes tungt och motigt att åka iväg på jobbet idag,
dels för att jag kommit in i semestervanor förra veckan,
och känslan av att bara vara,
men mest för att jag längtar så efter att få vara lediga hela familjen
tillsammans.
 
Jag vet dock att barnen har det bäst med sin bästaste pappa,
där det alltid är roligheter på gång.
Men det sticker till av lite avundsjuka
då jag också vill vara med.
 
Men snart så,
då får vi vara lediga några veckor tillsammans,
och får njuta massor.
 
Längtar.....
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du längtar efter familje tid för de gör jag åxå
Kram
Anna

Svar: Det är det livet går ut på.
Marion

2012-07-03 @ 08:05:03
Postat av: Åsa

Jamen vad härligt att du också snart får semester! Då kan ni njuta tillsammans.
: D

Svar: Jag längtar......
Marion

2012-07-03 @ 13:38:28
URL: http://hafva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0