Premiärer!

Idag har det varit premiärer som inträffat.

Min storkille har premiär hälsat på en vän från
förskolan, och trots att det var lite nervöst först,
så pratade han hela kvällen om besöket.

Min lillkille har varit på sitt första Funky Kidz pass



på Inpuls och var så nöjd efteråt.
Längtar massor till nästa söndag,
precis som jag förstod.
Superduktiga pedagogiska instruktörer
som direkt fångade honom och fick han engagerad.

Själv har jag premiärgjort något idag,
jag har för första gången sprungit på löpband,



och även jag var lite nervös först,
men det var ju så kul och härligt.
Blir många fler pass på bandet framöver.
I´m hooked!

Man växer av att prova nya saker,
att prova saker man inte trodde man kunde.
Så vi ha nog vuxit alla en liten bit idag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som ni haft en riktigt bra dag! Funky är riktigt bra arrangerat må jag säga.

2012-01-15 @ 21:02:14
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

visst är de kul med löpband synd att de var så längesen jag var och sprang. Ella hon längtar massor till dansen och i dag börjar hennes kusin i samma grupp

Kram

Anna

2012-01-16 @ 06:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0