Att hålla sig frisk!

probiFrisk_burk_red.jpg

Ett tips från mig till dig,
Probifrisk.
Tuggtabletter till vuxen och barn som förbättrar immunförsvaret och bygger upp det inifrån magen.

ProbiFrisk bidrar till ökad hälsa genom att stimulera kroppens immunförsvar. Antalet förkylningar minskar. Dessa har en unik och väldokumenterad effekt på kroppens försvar. Två kliniska studier, på drygt 600 personer visar att risken att bli förkyld minskar och att symtomen blir lindrigare. Dessutom kortas förkylningstiden signifikant.

Både jag och barnen tar en tablett varje dag,
och peppar peppar,
har jag knappt varit sjuk sen jag började.
Tyvärr råder tabletten inte på stress och huvudvärk.


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: vaarsågod gulle!

2012-01-16 @ 11:53:16
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: tack, vad roligt att du gillar den :)

2012-01-16 @ 11:53:41
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0