Jag ser slutet!

Äntligen verkar influensan ha gett med sig, iallafall för mig och lilleman som idag fått tillbaka våra krafter någotsånär iallafall. Igår kändes det som att det aldrig kommer ta slut, men nu, nu känns det som att det är över. Imorgon blir det jobb igen för mig, även om barnen får stanna hemma några dagar till för att kurera riktigt. Vi for iväg till Storheden idag för att fixa lite ärenden, och för att inhandla lite nya blommor, sånt som alltid förgyller hemmet, och får sjukdomarna att nästan kännas som helt borta.

Kommentarer
Postat av: ninni

Krya på er!och så ses vi i helgen!

2012-02-07 @ 20:43:28
Postat av: Marion

Det hoppas jag vi ska kunna. De är på bättringsvägen och planen är att de är tillbaka på fsk på fredag, men denna influensa verkar på många olika sätt. Som idag när storebror fick tillbaka febern efter en dags uppehåll. Märkligt värre.

2012-02-07 @ 21:18:34
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Mary

SV; Prova på ska du se! :)



Mysiga bilder!

2012-02-08 @ 17:48:33
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0