En myspysig dag!

Idag for sambon iväg på skidtävling i snöyran. Blev en mysig dag för mig och barnen, en sån där dag när fokus var barnen. Har flutit på så bra trots inställd simskola. Blev istället lunch på Max och lite shopping tillsammans på stan.

Såna här dagar när jag verkligen ger mig hän barnen så blir det så bra och det mesta flyter bara på.

Mindfulness när det är som bäst, att vara närvarande i ögonblicket. Känner mig själv så nöjd och glad efter såna här dagar då jag inte har massa annat som upptar ens närvaro.
Både jag och barnen kommer somna nöjda ikväll.
Och bilderna från kalaset får ni vänta på ännu en dag för idag har jag inga måsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0