Tacksamhetskalendern!

vi har haft lite problem med nätet senaste dagarna och har därför inte gjort kalendern på bloggen. Bara i mitt huvud, men det är ju också själva poängen. Att reflektera över allt man har i sitt liv.
 
tänkte sammanfatta senaste dagarna .
 
Idag, 25 December, är jag tacksam över vilken fantastisk jul minfamilj har haft och ännu har. Mys och träffar med nära och kära. Godaste maten. Bästaste tomten. Gladaste barnen och bara bästa familjen. Och att vara tillsammans, äta gott, ta sig tid för varandra, leka med barnen, spela spel och lekar.
Att prata och skicka tankar till de i familjen man inte spenderade julen med, bara att veta man har de i sin närhet.
 
och nu många lediga dagar tillsammans.
 
julen blev inte som den har varit, men bara miljoner gånger bättre och jag är så innerligt tacksam över att vi har möjlighet att ge barnen och familjen såna här vackra minnen och upplevelser.
 
Tänker mycket på de som av olika anledningar inte får uppleva sånt. Personer jag möter i mitt jobb som jag vet inte alltid har det så bra hemma, de som inte har ekonomiska möjligheter att fira jul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0