Lösa trådar

Just nu hittar jag ingen som helst motivation till att blogga och därför blir det glest mellan inläggen.
Sista lediga dagarna har jag varit med familjen och verkligen försökt insupa all energi jag kunnat. Det är mycket på gång i mitt liv just nu, härliga positiva händelser som ändå tar rätt mycket energi. På väg att köpa radhus och nu ska alla bitar med det falla på plats, storkillen börjar 6års och fritids och jag är nog mest pirrig av alla, nya grejer händer i min jobb situation. Antingen byter jag jobb eller så blir det nystart på mitt gamla jobb med massor av spännande på gång. Många lösa trådar just nu som fladdrar för fullt. Det finns en tjusning i att inte veta hur något blir, men samtidigt längtar jag så tills allt blir klart. Kan bli lite glest med inläggen så länge.


Kommentarer
Postat av: Anna

De är alltid spännande med nya saker i livet men man vill alltid att de ska ramla på plats :)
Bara man själv vet vad man vill, mitt största problem ;)
Kram
Anna

2012-08-14 @ 08:57:49
Postat av: Jenny

Såklart nyfiken på hur intervjun gick... och hur det kändes!

2012-08-14 @ 23:12:40
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0