Älskade ungar....

Nu är de äntligen hemma mina fina skatter. Över tre dagar ifrån de känns i mammahjärtat.
När de väl var hemma igen blev det många pussar och kramar (mest från mig), men märks ändå att de saknat en för de vill vara nära nära.
Storkillen som inte sovit så länge i bilen hem somnade sött i min säng.
Lilleman däremot hade sovit hela vägen hem (2h) och somnade i soffan närmare 21.30. Ska strax bära över honom till min säng. Så mysigt att få ligga och snosa på trollen hela natten.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja allt känns så tomt utan dem små, men vilken värme när man väl ses igen <3

2012-04-16 @ 12:02:28
URL: http://husetpaon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0