Tjejmilen 2011



Vi vann!

Ja jag vann, vann över mina egna förväntningar.

Jag trodde inte jag skulle klara 1 mil springandes,
men kände fort att det här kommer jag att fixa,
med delmål då jag lurade mig själv.

"Jag måste klara 5km iaf,
7 km iaf,
fram till backen vid 8 km(backen som aldrig kom),
och sen tänkte jag att men för tusan jag har ju sprungit över 8 km,
jag kan ju inte sluta nu,"
och så sprang jag hela vägen i mål.

Tiden var väl ingen supertid 1h 8 min,
men för mig var den grym,
och bara att veta att jag minsann kan springa 1 mil,
gör mig till loppets vinnare.

Vad jag är duktig,
jag och mina medlöperskor.

Blir självklart Tjejmilen 2012,
det var vi alla överens om,
och då springer jag på under 1 h.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mot ny mål ser jag ju! Det är bra med mål-lycka till!

2011-09-04 @ 20:55:34
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0