Mot nya mål...

.......
är inte alltid så lätt.

Har kämpat på sen vår/sommaren med att uppnå målet att springa 1 mil,
och att springa Tjejmilen,
och jag har kämpat och hållt igång.
Bästa moroten någonsin.

Men nu är Tjejmilen över och det är ett år till nästa,
vad blir mitt nya mål?
Hur ska jag lägga upp träningen i fortsättningen?

Känns lite tomt nu,
fram till jag hittat mitt nya mål,
för det kommer nog snart.

Men känner bara att motivationen inte riktigt är den samma att fara ut och springa,
även om jag har några mindre mål för säsongen,
att springa 1 mil på Ormberget tex.

Tål att funderas på!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låt det landa ska du se att motivation och inspiration kommer!

2011-09-05 @ 21:48:08
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0