Måndagslistan


IDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT;

*
Det kommer hända mkt skoj på jobbet i veckan och blir så kul att jobba på fritidsgården imorgon kväll.

* Jag i veckan borde få det att gå ihop med lite tränings/motionspass. Underbart!

* Vi på onsdag har en familjeutflykt till badet att se fram emot.

* Vi är hela familjen samlad igen, precis som det ska vara.

* Jag har en så fin sambo som gett mig lite egentid idag för att ladda batterierna.

* Barnen absolut älskar terminens aktiviteter och vi ser alla fram emot söndag då det är aktivitetsfm.

Det här är tionde gången jag gör Måndagslistan som är en motivationslista för mig själv inför kommande vecka.
Det var på bloggen Jennyn jag hittade måndagslistan och fastnade för den.

Måndagslistan hjälper mig att stanna upp och tänka på vad jag har i mitt liv.

Häng på du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0