Måndagslistan



IDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT;

* Kyl, frys och skafferi är laddat med massa godsaker som vi ska tillaga under veckan,
allt tack vare Linas Matkasse.

* Jag har så fina barn som såklart tar energi men ger så mkt tillbaka.

* Jag imorgon kväll ska få två fina vänner på besök.

* Jag har tagit semester på fredag och ska hitta på myspys tillsammans med barnen.

* Mina barn är änglar när de ska sova och sedan sover,
vilket underlättar otroligt mkt när jag är själv hela veckan.

Det här är nionde gången jag gör Måndagslistan som är en motivationslista för mig själv inför kommande vecka.
Det var på bloggen Jennyn jag hittade måndagslistan och fastnade för den.

Måndagslistan hjälper mig att stanna upp och tänka på vad jag har i mitt liv.

Häng på du också!


Kommentarer
Postat av: Anna

Längtar själv så otroligt till Fredag och extra lång helg tillsammns med hela familjen. Hoppas på lite extra sömn åxå.

Kram Anna

2011-09-19 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0