Lördagsmys!



Idag är det en sån där dag när regnet gärna kan ösa ner,
så man med extra gott samvete bara kan mysa på här hemma.

Jag och barnen är själva över helgen då Peter är på fiskeresa,
men det känns rätt ok då vi har massa skojigheter inplanerade,
och också massa mys!

Helger med lagom mkt att göra är underbara,
med massa tid för att bara vara och greja på med vad som faller en in.

Idag ska vi iväg på 2 årskalas,
då både jag och barnen får surra, umgås och ha trevligt.

Men just nu är det bara mys på högsta nivå som pågår,
ena sötnosen bygger tågbana och sjunger tågsånger,
den andra sötnosen bygger lego och pratar med gubbar och djur för fullt.
Jag bara sitter här framför datorn och hör deras glada lekar,
 och njuter!

Det här är livet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Låte jätte mysigt :)

Själv hostar jag slem och har ont i huvudet så de är ganska skönt att de bara är jag och min man, som tar hand om mig:)

2011-09-10 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0