Leverans



Idag kom dagens leverans av Linas Matkasse och längtar riktigt till imorgon
när vi får tillreda första rätten.

Här är veckan meny;

Parmesangratinerad fisk med tomat och champinjon
  Citron- och fänkålsbräserad kyckling med ris
  Fläskkotlett med oliv- och paprikasås och pasta
  Kokosdoftande morotssoppa med lime och basilika
  Svampfylld köttfärslimpa med ris och salladskorgar

Om du blir sugen att beställa Linas Matkasse och prova på en gång
kan du göra det här.

Uppge kod K680009
och du får en fruktpåse på köpet.

När jag packat upp den här veckans fruktpåse i fruktskålen såg det ut såhär;


plus en galiamelon som jag glömde ta med på bilden.

Av alla dessa läckerheter blev kvällfikat givet,
till barnens förtjusning.



"Vad lyxigt att äta så goda frukter med ljus tänt och regnet som öser ner"
sa Filip och jag såg riktigt hur han myste.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina lockande bilder! Köper ni fruktpåse varje gång? Det där fruktfatet hade jag gärna kunnat ta del av =)

2011-09-05 @ 22:27:13
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Det har blivit nästan varje gång, är så nöjd.

Då behöver man bara komplettera med lite frukostmat.

2011-09-06 @ 21:03:58
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0