Ledig dag tillsammans!

När jag fick veta att P skulle vara och jobba i Pajala hela veckan
så gick jag igenom veckan, dag för dag,
för att få ihop allt.
Såg möjligheten för mig och barnen att faktiskt kunna vara långlediga över helgen,
så sagt och gjort tog jag semester idag.
Och oj vad jag är glad över det idag.



Idag är en dag vi längtat efter både jag och barnen,
när vi planerat in massa roligheter.

Leo´s Lekland var självklart och där ska vi möta upp vänner
för lite lek och bus.
Sen fortsätter vi på vårt nya fredagskoncept
där vi turas om att välja och tillaga fredagsmiddag
och fredagsmys.

Idag är det lilleman som väljer;
Hemmagjorda hamburgare, pommes och tillbehör.
Fredagsmys med film och popcorn.

Man är nog mkt tid ifrån varandra när vi föräldrar jobbar
och alla aktiviteter,
så därför känns det särskilt lyxigt att få lite extra tid att bara mysa tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0