Kvällens 3 positiva

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

KVÄLLENS

POSITIVA

1) Jag lyckades slänga ihop en bröddeg så nu har jag Knubbiga nybakade limpor som väntar,
gott med en kopp te.

2) Ikväll när jag inte känner mig kry alls så har världens bästa pappa dragit iväg med världens bästa barn så jag fick vila och bara ta det lugnt en stund.

3) Jag har en nybäddad underbar säng som jag strax ska krypa ner i och kurera mig.

Just ikväll när jag inte alls känner mig kry behövde jag göra en sån här lista,
bara för att påminna mig om bra saker i livet,
istället för att älta om att jag är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0