Kvällens 3 positiva

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Peter är hemma igen efter en fiskehelg, han var så efterlängtad av oss alla.

2) Fick idag följa med William på hans efterlängtade Knytte, och det var så mysigt och rofyllt. Det är egentligen Peter och Williams grej men jag fick vara stand in idag.

3) Medan Filip sov hela em hade William så roligt tillsammans med kompisar både ute och inne, det blir man glad av.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack fina för rara kommentarer hos mig!

Mysig blogg! Speciellt gillar jag Kvällens 3 positiva, så bra!!



Kram

2011-09-11 @ 22:42:25
URL: http://snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0