HAPPY



För en tid sedan köpte jag den här vackra stenen,
med ordet happy.

Den ligger på en bänk i hallen,
perfekt plats så man alltid ser den,
och påminns om ordets betydelse.

Just idag känner jag mig också HAPPY!

Glad för att jag verkar blivit av med förkylningen och tog mig ut på en runda,
som nog rent psykologiskt påverkar Tjejmilen på lördag.

Glad för att jag imorgon åker iväg till Stockholm på en riktig tjejhelg,
med massa trevligheter inbokade.

Glad för att jag ikväll jobbar på Fritidsgården,
och kör vidare på Hälsoveckan med att baka nyttiga scones,
vi ska bjuda på.

Helt enkelt en HAPPY dag,
hoppas du får det också!


Kommentarer
Postat av: Trace

Vilket härligt inlägg. Bra att påminna sig ibland om att man ska hålla humöret uppe och vara glad. Och tack för din kommentar gällande nattkramandet. Tror du har helt rätt, det tankas för fullt på nätterna:) Och jag njuter faktiskt av det, vet ju att det inte varar för evigt. Ha en fin dag!

2011-09-01 @ 10:37:33
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0