Underbara Oktober!



Hösten är tveklöst min absoluta favorit årstid,
kravlös, friskt och fräscht.

Jag njuter dessa vackra dagar med solen som skiner
och vackra färger överallt,
det är som att suga på karamellen lite lite till,
för man vet att snart är de här soliga dagarna borta för en tid.
Det här kan vara den sista,
så lika bra att njuta till max av den!

Jag njuter lika mkt av mörka, regniga och ruskiga dagar,
när man hör regnet smattra mot rutan,
att då få krypa upp i hemmets trygga vrå,
med tända ljus och bara vara.

Jag passar då på att njuta,
denna underbara tid!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bara att njuta och inte tänka så mycket på framtiden ;)

Kram

2011-10-05 @ 13:53:37
Postat av: Jenny

Hösten uppskattar jag alltmer nuförtiden, men ingen årstid kommer att nå första platsen bland årstiderna. Den är för alltid vigd åt sommaren.

2011-10-05 @ 18:04:11
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Sommaren är härlig men kan tycka att man tar de fina dagarna lite förgivet tillslut, på hösten uppskattar jag varje dag som den sista. Bara insuper det sista av alla vackra färger och klarblå himmel.

2011-10-05 @ 21:44:24
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0