Löpning på hösten



Min löparsäsong fortsätter ute ett tag till,
men känner att jag behöver komplettera lite med nya kläder.

Det är ju verkligen nu på hösten det perfekta löparvädret är,
och så fort det finns möjlighet längtar jag ut i spåret (nästan iaf).

Det är lite som tjusningen med hösten,
att det är slutspurten med vackra dagar ute,
det är snart slut på löparsäsongen ute,
för min del iallafall.
Men några pass till ska jag väl hinna med.

Men som sagt måste jag iväg till någon sportbutik
och införskaffa mig en långärmad löpartröja
samt några tunnare handskar,
i övrigt ska jag nog klara mig säsongen ut.

Senare idag blir det iaf ett löppass
som jag ser fram emot.


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är de härligt att jogga, hoppas åxå på några vändor till innan de är slut och löpbandet tar över.

Kram Anna

2011-10-16 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0