Kvällens 3 positiva

Just ikväll behöver jag göra en sån här lista,
när livet känns lite extra motigt,
med mkt att fundera kring och om.

Med en sån här lista kan jag få hjälp att fokusera
på det som är fint och bra i ens liv,
istället för att älta det mindre bra.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Vi har ett otroligt och ovärderligt stöd runt omkring oss som stöttar när det behövs.
Vad gjorde man utan dessa personer?

2) Jag har nyfärgat hår strax.

3) I mitt hem känner jag mig trygg, lugn och lycklig.

Häng på du också och gör din egen lista med Kvällens 3 positiva!


Kommentarer
Postat av: Kollegan Sussi

Man måste vara nere på marken iblnd för att kunna nå nya höjder o framgångar ..

2011-10-12 @ 21:47:00
Postat av: Marion

Och för att kunna uppskatta det som är bra fullt ut, annars kan det vara lätt man missar det.

Egentligen är jag väl inte nere men bara lite inre stress som surrar runt i mig dygnet runt.

2011-10-12 @ 21:48:40
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0