Kvällens 3 positiva!

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Har hunnit med en uppfriskande och utrensande springtur som verkligen gav energi.

2)
Tack vare lite mindfulnesstänk så kunde jag bryta ältande till acceptans,
bra gjort av mig!

3) Jag och barnen hade så mysigt och tittade i "deras" böcker med bilder och text från när de var små,
ledde till många frågor och många skratt. Storeman fastnade särskilt för när han var liten och klättrade upp på lådor och möbler och sjöng Krakel Spektakel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0