Kvällens 3 positiva!

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Det är värt så otroligt mycket att ha barnens farmor och farfar precis runt hörnet,
både för mamma/pappa och barn.

2) Idag är det kanelbullens dag som bidrog till rolig bullbakaraktivitet både på jobbet och hemma,
och kan man annat än vara glad när hela huset doftar nybakade kanelbullar.

3) Jag känner mig kär och lycklig och är så otroligt glad och tacksam över min fina familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0