Inspiration

Jag älskar ju tidningar och mitt senaste köp blev Lantliv som är lite av en favorit.

Fått massa härlig inspiration till inredning, mat och höstmys.
Den tidningen har mkt att ge.
Läs den om du inte gjort det.

På Välkommensidan kan man läsa om Magiskt i oktober där chefredaktören
beskriver denna härliga månad.

Hittade en liten lista jag ska försöka göra i början på varje månad.
Här kommer Oktobers bidrag.



Njuter jag av i Oktober;

*
Underbara vackra färger ute och en krispigt frisk luft.

* Slutspurten på min springsäsong men några härliga rundor inplanerade på Ormberget.
Nu när jag tom upptäckt det härliga med att springa i regnet.

* Att krypa upp i soffan med tända ljus kring mig, en kopp té och en god bok.

* Att vi planerat in en mysig helg uppe i Vittangi där jag tillbringat mkt tid som liten,
i mammas stuga. Längtar!

Även denna lista är ett sätt att påminna mig om hur härligt man ändå har det i livet,
istället på att fokusera på tråkigheter och jobbiga stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0