Fredagsmys!

Äntligen fredag,
och för mig och barnen tom en ledig fredag.
Hunnit städa, springa, handla och spola ner en död fisk,
så nu ser vi fram emot en härlig helg
utan massa måsten.

Här är några utav fredagsmyskvällens ingredienser;


Sancerre Les Baronnes (nr 32253), 159 kr
- Helt klart ett tips, underbart gott!



Idol som blivit ett självklart inslag på fredagkvällarna,
har inte alltid varit min favorit men den här säsongen hänger jag med.


Popcorn - mitt favoritsnacks!



Senaste numret av favvotidningen Lantliv,
som jag genast ska dyka över när Idol är slut!

En härlig soft fredagkväll,
hoppas du får detsamma!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske någon som har del i att du följer så mkt med i IDOL nu? =)

2011-10-07 @ 21:57:26
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0