Nytt pepparkakeprojekt!


www.pinkpastry.blogg.se

Idag när jag skulle logga in på min blogg såg jag den här fina bilden
på blogg.se förstasida
och kunde bara inte låta bli att klicka mig in på bloggen.

Det här är alltså en pepparkaksjulgran som jag tycker är bedårande snygg.
(särskilt med rådjuret brevid)

Detta får bli helgens projekt.

Man använder 1 sats pepparkakdeg, 4 olika storlekar på stjärnor, kristyr och ev glitter/florsocker.
Gör stjärnor i olika storlekar, grädda och klistra sedan ihop med kristyren till en gran.
Lyft upp på ett vackert tårtfat och låt torka.
Pudra med florsocker eller dekorera med pärlor, godis eller vad som helst.

Så snygg!
Ska visa resutatet av min egen gran i helgen när den är gjord.


Kommentarer
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Tack snälla för de fina orden, och länken. Stor kram!

2011-12-28 @ 21:40:53
URL: http://pinkpastry.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Tack snälla, för de fina orden och länken. Stor kram!

2011-12-28 @ 21:41:57
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0