Kvällens 3 positiva!

Har varit lite energilös sista tiden,
men tror minsann att det börjar ge med sig,
och tänkte att en positiv lista
skulle ge ännu en spark i rätt riktning.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Har fått vara lite kreativ under dagen, lite här och lite där,
och det blir jag glad av.

2) Har haft många givande och roliga samtal med ungdomarna på Fritidsgården ikväll. I stunder när man funderar på meningen med jobbet så brukar det visa sig att man gör skillnad.

3) Jag ser fram emot imorgon när mamma kommer på besök,
det blir jag glad av.

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja, ord och fraser är något som verkligen berör mig. Jag har nog alltid varit lite av en ordsamlare.

2011-11-08 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0