Kvällens 3 positiva!

Länge sen jag gjorde kvällens 3 positiva,
ibland behöver man det för att påminna sig,
men idag behöver jag det för att jag är så upprymd
av glädje och inspiration
att jag måste få ner allt i en slags lista.

Så då fick det bli Kvällens 3 positiva.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Jag uppskattar så min fina kollega som knådar och knådar min stela onda nacke,
och påminner mig om att stressa mindre och ta hand om mig själv.
Tack Sussi!

2) Jag är så glad att jag får vara en del av det Pedagogiska Nätverket i Luleå
där jag kan fyllas till bredden av inspiration, kreativitet och arbetsglädje.

3) Har haft en mysig dag på jobbet med julpyssel, julmusik och lugn och harmoni.


Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.


Kommentarer
Postat av: Kollegan Sussi

Tack marion ! det värmde i det "gamla" hjärtat

kram på dig

2011-12-01 @ 21:33:25
Postat av: Marion

Men du är ju bäst, även om du börjar bli lite gammal! :)

2011-12-01 @ 21:52:50
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0