Bilder från myshelgen!


Gjorde så god middag när vi var uppe i stugan.
Man får lite tänka till då det inte finns rinnande vatten och blir lite tjorvigt
med disken.
Perfekta lösningen var laxpaket i öppna spisen, kokt potatis, romsås och en god sallad.
Lite extra lyxigt att få tillaga det i öppna spisen,
och man får ju passa på.




Saknar redan mysiga stugan,
och är nåt speciellt med att se sina egna barn leka på samma ställen
man själv lekt på och med samma saker.
Väcker mycket känslor,
och just Vittangi har en speciell plats i mitt hjärta
just för att jag varit så mkt där som liten.




Kommentarer
Postat av: Kollegan Sussi

Gillar bilderna !! vad mysigt det ser ut :)

2011-11-03 @ 22:09:37
Postat av: Marion

Det är så mysigt och ligger väldigt vackert till!

2011-11-03 @ 22:43:11
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

De ser så härligt ut börjar längta till småis när jag såg dina härliga bilder

Kram Anna

2011-11-04 @ 07:22:15
Postat av: Anna

De ser så härligt ut börjar längta till småis när jag såg dina härliga bilder

Kram Anna

2011-11-04 @ 07:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0