Semestertider



Idag var sista dagen på denna härliga semester jag haft,
Känns som jag varit ledig i evigheter
samtidigt som jag inte hunnit med något alls.

Hunnit med lata dagar med barnen då vi bara tagit dagen som den kommer,
massa bad, glass och skratt.



En semestertur med bilen,
besökt gamla favoritställen här i trakten
och även upptäckt nya.


Ätit god mat, druckit gott vin,
många glassar.

Hunnit träffa goda vänner, släkt och familj,
haft middagar och dater lite här och var.


Idag tillbringade jag och familjen dagen ute i Kallviken hos min vän,
vi fick gott fika, barnen badade och lekte,
satt och surrade över en kopp kaffe
och
bara var.



Precis som det ska vara på semester!

Men trots att mina lediga dagar är slut så är inte sommaren slut
och jag tänker fortsätta i samma anda
och uppleva saker tillsammans med barnen
och bara vara tillsammans.

Än finns mycket att se och göra.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fint inlägg!

2011-07-24 @ 23:00:15
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Rumah Dijual

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0