Saknar mina små troll!


William och Filip för ca 2 år sedan.

Peter och småtrollen (som börjar bli rätt stora nu) åkte igår iväg till stugan några dagar.

Otroligt skönt att få sova ordentligt, äta i lugn och ro
men oj vad fort man saknar dem.
Efter en dag önskar jag de vore hemma igen.

De har så roligt i stugan med mete, bad, bastu och annat skoj,
men jag önskar de vore hemma när jag kommer hem.

Jag försöker få lite projekt här hemma gjorda, äta lite Marion mat
och också uppskatta lugnet,
vilket också kan vara en konst för en småbarnsförälder.

Vardagslyx brukar jag säga att det är när jag lyckas få dricka en kopp kaffe i lugn och ro,


men nu har det redan blivit många koppar själv.

Några dagar till ska de vara borta
och jag överlever
och barnen överlever
och vi tycker nog extra mycket om varann när de är hemma igen.

Nu ska jag passa på att städa akvariet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0