Nu närmar sig avfärd!



Nu är äntligen bilen packad och klar, alla kläder framlagda för imorgon KÖÖÖÖR vi!

Direkt vi vaknar gäller det bara att klä sig och packa det allra sista och sätta sig i bilen och köra iväg. Frukost ska intas i bilen på barnen begäran, de tycker det är väldigt skoj att äta i bilen. Tidssparande också!

Första anhalt är Gullviks Havsbad i Örnsköldsvik där vi hyrt stuga två nätter, det ser vi alla väldigt mkt fram emot. Hoppas nu bara att vädret blir bra så man får använda badet.

Men vägen dit är lång, nästan 40 mil så några pauser blir det. En picnicpaus och en leksaksköparpaus.

Har hyrt några nya DVD filmer som barnen kan se i bilen så det ska nog gå bra, de längtar så.

Nej nu är det bäst att komma sig isäng så man orkar köra imorgon.

Ska försöka hålla bloggen uppdaterad under resans gång.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig resa!Så du ska vara chaufför =) Jag är aldrig chaufför under våra längre resor. Trivs så bra som passagerare. Leksaksköparpaus-det lät roligt!

2011-07-13 @ 23:55:13
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Kollegan Sussi

Kör försiktigt och ha en trevlig resa mot södra sverige !

2011-07-14 @ 11:49:34
Postat av: Jenny

Trevlig resa! Hoppas på några blogginlägg från trippen.

2011-07-14 @ 17:09:58
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Hade tänkt mig fler inlägg under resans gång men så bidde det inte. Först var det uruselt internet och sen fanns helt enkelt inte tiden. Men nu när jag är hemma igen är jag igång.

:)

2011-07-20 @ 23:37:28
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Självklart är jag också chaufför, jag älskar att köra. Blir ju enklare för oss båda om vi varvar körningen. Tycker dessutom att tiden går fortare när jag kör :).

Det hela kan ju bero på att jag bara haft körkort ett halvår ca.

2011-07-20 @ 23:39:06
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0