Boktips!

Jag älskar att läsa självbiografiska romaner med tragiska hemska livsöden,
men ibland tröttnar jag på det och bara måste läsa nåt annat.

Mitt val den här gången blev;

Snabba cash

Snabba Cash av Jens Lapidus

Den här boken är så omskriven och omtalad att jag kände att den måste jag också läsa,
alla andra verkar ju göra det.

Har sett filmen för ett tag sen, men boken är inte samma som filmen.

Jag gillar den här boken även om jag skummar förbi vissa partier, men spänningen som hela tiden finns med.

Ser fram emot att jag på kvällen kan lägga mig och bara läsa, nästan som att se på film.

Dags för lässtund nu, tills jag somnar.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0