PhotoScape



Jag har fått bildprogrammet PhotoScape rekommenderat fårn en fotokunnig kollega
och även läst om det på många bloggar av fotointresserade bloggerskor.
Nu har även jag programmet men har inte hunnit bekanta mig desto mer,
men ett smakprov är i förra inlägget då jag lagt in extra stjärnor,
kul att lägga in objekt utanför fotots ramar tycker jag.
Det var lite testing testing,
men ser verkligen fram emot att leka lite.
Nåt att roa sig med under julledigheten kanske.

Återkommer med fler inlägg om programmet,
samt bildbevis på hur man kan trolla med bilderna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt! Ser fram emot att se hur du leker och lär...

2011-12-18 @ 09:28:20
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0