Lucka 9 i Tacksamhetskalendern!



Idag är jag tacksam över möjligheten vi har i Sverige,
med föräldrapenningsdagar,
att kunna ta en ledig dag tillsammans med barnen såhär
helt utan anledning.

Idag har vi myst på och pysslat, lekt i snön,
mött upp kompisar för bus på Leos lekland,
som avslutades med Tacomiddag med kompisen på besök.
Så mysigt att bara få vara tillsammans med sina barn.
Och så hela helgen framför sig.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart!

2011-12-10 @ 09:07:51
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0