Lucka 8 i Tacksamhetskalendern!



Idag är jag tacksam över all den härliga snö som dalat ner
mest hela dagen.
Äntligen lite ljusare omgivning och
äntligen är julstämningen på väg uppåt.
Barnen överlyckliga över lek och bus ute i snön,
en helt ny tillvaro är kommen.
Stanna nu bara också snälla snö.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det doftade pepparkaka när jag kom hem =)

Lite mer advents- och julkänsla nu med snön. Måtte det bara inte bli så kallt!

2011-12-08 @ 22:04:02
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt :)

2011-12-08 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0