Lucka 7 i Tacksamhetskalendern!



Idag är jag tacksam över att jag jobbar på världens bästa jobb,
med världens bästa kollegor.
Ikväll har vi tillsammans med våra ungdomar genomfört
en fabulös show,
där vi alla gjort ett väldigt jobb.
Både ungdomar och personal.

Tänk vad tur man har att ha såna kollegor omkring sig,
som inspierar så och att vi tillsammans
kan genomföra en sån show som ikväll.
Totalt ca 140 personer.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.


Kommentarer
Postat av: Anna

ja de är tur att de alltid är någon som har ork ;)

Kram

2011-12-07 @ 22:26:56
Postat av: Susanne - Lätta och Goda recept

Oj, vilken häftig show ni verkar ha haft.



Du undrade över vintipset i min blogg. Jag skrev inte ut just den vinflaskan för vi tyckte det var så där gott.

Men idag längst ner i inlägget finns tips på ett jättegott vin.



Ha en mysig helg!

2011-12-08 @ 21:26:35
URL: http://lattaochgodarecept.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0