Lucka 3 i Tacksamhetskalendern!


Idag är jag tacksam över att barnen och deras vänner så gärna väljer att leka hos oss.
Visst kan det vara lite skönt ibland när barnen är hos någon kompis och leker,
men det värmer i mitt hjärta när barnen och deras vänner helst väljer att leka hos oss.
Det ger ju oss ett gott betyg.
Idag hade vi en tjej här på besök över middag och lördagsmys i soffan framför Flygande Mattan.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med! Och flygande mattan är fantastisk!

2011-12-03 @ 22:54:38
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Haha ja dom blev nog mer personliga i alla fall :) Flygande mattan är helt klart det bästa barnprogrammet just nu :)

2011-12-04 @ 08:17:12
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0