Lucka 24 i Tacksamhetskalendern!



Idag är sista dagen på Tacksamhetskalendern,
som jag verkligen kommer sakna.
Får fortsätta med något liknande i någon form
då den hjälper mig att stanna upp och uppskatta dagen och det jag har.

Idag, på självaste julafton, är jag tacksam över att
vi alla är friska och krya.
Då vi just haft magsjuka i familjen var jag rätt inställd
på att någon av oss övriga skulle drabbas.
Men vi fick alla vara friska och det är jag så glad för.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.

Häng på du också innan du lägger dig om kvällarna,
vad är du tacksam över just idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0