Lucka 2 i Tacksamhetskalendern!


Idag är jag tacksam över närheten till Ormberget och det fina friluftsområdet
som finns där.
Löpning, promenader, skidåkning och mycket annat kan man göra där,
och verkligen lyxigt att ha det precis runt knuten.
Idag på fm tog jag en rask härlig promenad i spåren.
Så otroligt lyxigt med närheten till ett sånt område.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är verkligen ett fint friluftsområde!

2011-12-02 @ 19:30:51
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle åxå vilja ha närheten till ett sådant område...

2011-12-02 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0